De pH-waarde is een maatstaf die aangeeft of een stof of omgeving zuur, neutraal of alkalisch is, weergegeven op een schaal van 1 tot 14. Waarden van 1 tot 6 duiden op zuur, 7 is neutraal, en 8 tot 14 betekent alkalisch. Onze producten hebben allemaal een pH-neutrale waarde. Elke batch die we produceren wordt hierop getest.
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je een lijst met veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij of heb je liever persoonlijk advies van een van onze experts? Neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om je te helpen!
Mijn account
Hoe kan ik een account aanmaken?
Je kunt een account aanmaken door hier te klikken of door te klikken op het icoontje (poppetje) bovenin de header van de website.
Hoe kan ik mijn gegevens in mijn account wijzigen?
Log in op Hypogeen.nl en klik vervolgens op “accountgegevens”. Hier vind je jouw gegevens en kun je deze direct aanpassen. De wijziging is direct zichtbaar.
Er staat een verkeerd adres tijdens het afrekenen
Zie je dat er automatisch een verkeerd adres wordt weergeven tijdens het afrekenen wanneer je bent ingelogd? Grote kans dat jouw adresgegevens in je account niet kloppen. Ga naar jouw account door hier te klikken en ga vervolgens naar "adressen". Wijzig hier jouw verzend en factuuradres zodat deze voortaan weer correct zijn.
Wat is het voordeel van een account?
Door een account aan te maken hoef je veel gegevens tijdens het afrekenen niet meer in te vullen. Daarnaast kun je op deze manier eenvoudig al jouw bestellingen zien en kun je herhaalbestellingen maken.
Bestellen en bezorgen
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen de pakketten met DHL of PostNL. De kosten voor verzending binnen Nederland en België zijn € 4,95. Vanaf € 40 euro versturen wij jouw pakket gratis op.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling thuis heb?
We snappen dat je zo snel mogelijk wil genieten van je bestelling. Op werkdagen sturen wij alle bestellingen die voor 15.00 uur zijn gedaan direct op. Bestellingen die na 15.00 uur zijn gedaan worden de eerstvolgende werkdag verstuurd. Wanneer je het exact in huis hebt hangt mede af van de bezorgdienst. Vaak is dit 1 à 2 dagen. Bestel je dus voor 15.00 uur dan heb je het waarschijnlijk de volgende dag al in huis!
Wat zijn mijn bezorgopties
Je kunt je bestelling thuis, op een ander adres laten bezorgen of op een afhaalpunt bij jou in de buurt. Je kunt dit tijdens het afrekenen zelf aangeven.
Hoe plaats ik een bestelling?
- Plaats de producten die je wilt bestellen in je winkelwagen. Dit doe je door op de knop “in winkelwagen” te klikken.
- Klik op je winkelwagentje (rechtsboven op je scherm).
- Klik vervolgens op afrekenen.
- Log hier in, of vul zelf de gegevens in.
- Kies de betaaloptie die je wilt gebruiken.
- Klik vervolgens op bestelling plaatsen en betalen.
- Je wordt nu doorverwezen naar jouw bank / betaalprovider.
- Rond hier de betaling af.
- Als de betaling is gelukt is jouw bestelling gelukt en gaan wij aan de slag om het product zo snel mogelijk jouw kant op te sturen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ja hoor dit kan zeker, maar wees wel op tijd! Wij versturen alle pakketten op werkdagen voor 15.00 dezelfde dag nog naar je toe. Wil je jouw bestelling annuleren of een wijziging doorgeven bel ons dan direct op. Ons telefoonnummer is: +31 (0)85 060 3219
.
Betalen en retourneren
Kan ik een kortingscode gebruiken?
Dit kan zeker! Ga naar je winkelwagen en vul hier de kortingscode in. Na het invullen van de kortingscode zie je automatisch welk bedrag er van het totaalbedrag afgaat. Let op: je kunt slechts één kortingscode gebruiken per bestelling.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Voor het betalen kun je gebruik maken van iDeal (dit is via jouw eigen bank), PayPal, CreditCard, Klarna (achteraf betalen binnen 30 dagen zonder rente) en Bancontact.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Bij Hypogeen zetten we ons in om onze producten zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven en te tonen, zodat u precies weet wat u kunt verwachten. Mocht het echter voorkomen dat het ontvangen product niet aan uw verwachtingen voldoet, zoals bijvoorbeeld bij een kapotte verpakking, dan begrijpen wij dat u dat kan teleurstellen. Daarom bieden we u de mogelijkheid om het product binnen 30 dagen te retourneren. We streven ernaar om dit proces zo soepel en probleemloos mogelijk te laten verlopen, zodat u tevreden kunt zijn met uw aankoopervaring bij Hypogeen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren
Stuur een mail naar sales@arcimhealthcare.nl of gebruik ons contactformulier. Geef in de mail of in de opmerking in het contactformulier de onderstaande gegevens:
- Naam
- Adres
- Ordernummer
- Bankrekeningnummer
- Reden Retour
Binnen enkele dagen ontvangt u een e-mail met de benodigde instructies voor het retourneren van de producten. Het aankoopbedrag, exclusief verzendkosten, wordt binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product teruggestort. We willen u er echter wel op wijzen dat het product moet worden geretourneerd in de originele staat, dus ongebruikt en onbeschadigd. Zo kunnen we een soepele afhandeling van uw retourzending garanderen.
Kan ik korting krijgen als ik grote hoeveelheden bestel?
Heb jij een KVK nummer en bestel je met regelmaat grote hoeveelheden Hypogeen producten? Meld je dan aan als reseller. Je ontvangt dan automatisch 30% korting op je gehele bestelling.
Kan ik ook telefonisch bestellen?
Ja dit kan zeker. Bel hiervoor naar +31 (0)85 060 3219.
Producten
Waar worden de producten gemaakt?
Al onze producten maken wij zelf in onze fabriek in Dronten (Flevoland).
Zijn de producten dierproefvrij?
Ja, al onze producten zijn volledig dierproefvrij. Dierproeven zijn sinds 2013 verboden in de EU. Wanneer bedrijven hiermee adverteren, moet dit niet als iets bijzonders worden beschouwd, aangezien het simpelweg niet is toegestaan en ook absoluut niet diervriendelijk is.
Zijn de producten vegan?
Bijna alle Hypogeen producten zijn vegan, maar niet allemaal. Je herkent of een product vegan is aan het icoon op de productpagina. In sommige producten, zoals onze honingzalf, gebruiken we honing en in de Eelt & Klovencrème zit lanoline (wolvet). Deze ingrediënten zijn niet vegan, maar we hebben ze in deze specifieke producten wel nodig voor de effectiviteit van de formule.
Hoelang zijn de producten houdbaar?
Gemiddeld zijn de producten na openen 12 maanden houdbaar. De houdbaarheidsperiode staat op elke verpakking. Is het product ongeopend? Je kunt ons product na aankoop gerust 2 à 3 jaar gebruiken.
Zit er parfum in jullie producten?
Nee, wij gebruiken geen parfum in onze producten. Voor de Kruidenboost lijn voegen wij echter wel etherische olie toe, wat in sommige gevallen onder parfum kan vallen. Deze lijn heeft daarom niet de hypoallergeen tekst op het etiket.
Zit er alcohol in de producten?
Nee, wij gebruiken in onze producten geen alcohol.
Wat betekent Hypoallergeen?
Hypoallergeen betekent dat een product minder waarschijnlijk allergische reacties veroorzaakt. Het woord is afgeleid van het Griekse “hypo,” wat “onder” of “minder” betekent, en “allergeen,” wat verwijst naar stoffen die allergieën kunnen veroorzaken. In onze producten zitten geen schadelijke stoffen wat de kans op allergische reacties klein maakt.
Wat maakt Hypogeen anders dan andere hypoallergene producten?
Naast dat de Hypogeen producten voor elke huidtype zijn gebruiken wij als een van de weinige geen Siliconen in onze producten. Siliconen zijn naast “slecht” voor de opbouw van je huid ook nog eens enorm milieuonvriendelijk. Siliconen worden namelijk gemaakt bij extreem hoge temperaturen wat voor enorm veel uitstoot zorgt. Daarnaast zijn siliconen slecht afbreekbaar. Wij gebruiken in onze producten daarom alleen natuurlijke producten.
Zijn de producten PH-neutraal?